Creative zaprezentowało właśnie nowe głośniki Muvo 2c, które cechują się przede wszystkim tym, że są na prawdę małe, a w dodatku mają bardzo dobrze współpracować w parze.
Głośniki o wielkości większej kostki mydła mogą pracować w trybie podwójnym, w którym to każdy z nich będzie reprodukował ten sam dźwięk. Jest to przydatne, gdy zależy nam na muzycznej aranżacji poza domem, na przykład na wycieczce. Drugą opcją łączenia głośników jest ustawienie ich w trybie pracy stereo, w którym każdy z nich odpowiada za osobny kanał.
Niewielkie Muvo 2c mają oprócz tego charakteryzować się głębokim i przyjemnym basem, a to za sprawą ponad gabarytowego, pasywnego radiatora oraz pełnozakresowych przetworników. Mały produkt Creative to nie tylko sam głośnik, ale także i odtwarzacz muzyczny. Jest to możliwe dzięki zaimplementowaniu funkcji odtwarzania muzyki w cyfrowych formatach MP3, FLAC, WAV i WMA. Nośnikiem może być karta pamięci.
Zdjęcie: creative
Produkt może pełnić także funkcję powerbanku, dzięki złączu micro USB. Jak przystało na sprzęt przenośny, głośnik bazuje na łączności Bluetooth, dzięki czemu nie tylko może służyć do słuchania muzyki, ale może pełnić także funkcję zestawu głośnomówiącego do rozmów telefonicznych.
Użytkownicy tego niewielkiego głośnika mogą podłączyć go do komputera PC lub Mac. Oprócz tego urządzenie jest w pełni kompatybilne ze smartfonami i urządzeniami mobilnymi, działającymi na systemach iOS oraz Android. Specjalna aplikacja pozwala na dokładną konfigurację wszystkich ustawień dźwięku i mocy głośnika, dzięki czemu uda się uzyskać brzmienie dopasowane do indywidualnych preferencji.
Muvo 2c jest bez wątpienia głośnikiem nadającym się na wyjazdy i wycieczki terenowe. Mimo niewielkich gabarytów urządzenie jest w pełni odporne na zamoczenie i zachlapania. Dowodem niech będzie spełnienie standardu IP66.
Głośnik jest już dostępny w sprzedaży w czterech kolorach: czarnym, czerwonym, niebieskim i zielonym. Koszt takiego zakupu to około 160 złotych. Za taką cenę nowy produkt Creative może okazać się sprzedażowym hitem, zwłaszcza przed świętami Bożego Narodzenia.
Źródło: creative