Bardzo dużym problemem dla olbrzymiej części populacji są problemy alergiczne różnego typu. Niestety, szalenie popularne alergie wywołane czynnikami obecnymi w powietrzu, nie tylko potrafią popsuć humor, ale także znacząco nadszarpnąć nasze zdrowie.
W przypadku alergii u dorosłych, w dużej mierze pomaga farmakologia. Trudniej jest gdy mówimy o przypadłościach u dzieci. Tutaj często stosowanie leków jest niewskazane, pozostaje więc doraźna walka z roztoczami i alergenami lub oczyszczanie powietrza. To właśnie w tym pomogą nam sprzęty marki Philips.
Mowa tu o dwóch oczyszczaczach oraz urządzeniu 2 w 1, łączącym w sobie funkcje oczyszczania, jak i nawilżania. Urządzenia te mogą być bardzo przydatne zwłaszcza w mieszkaniach czy domach, w których żyjemy z małymi dziećmi.
Zdjęcie: philips.pl
Dzięki filtrom w elektrycznym oczyszczaczu, można zmniejszyć ilość alergenów w pomieszczeniu. Urządzenia te spiszą się także z typowymi zanieczyszczeniami, takimi jak dymy różnego rodzaju, bakteriami i wirusami, które obecne mogą być w powietrzu. Dzięki temu możemy zabezpieczyć siebie i nasze dziecko przed niechcianymi cząsteczkami zarówno tymi z naszego domu, jak i spoza niego.
Oczyszczacze powietrza marki Philips korzystają z technologii VitaShield IPS, której zadaniem jest filtrowanie zanieczyszczenia powietrza z różnorodnych cząsteczek o wielkości powyżej 0,02 mikrona.
Ponadto oczyszczacz powietrza AC3256, bazuje na opatentowanej technologii AeraSense. Jego podstawą jest - jak twierdzi producent - najlepszy w swojej klasie czujnik, który informuje w czasie rzeczywistym o poziomie cząsteczek PM2,5, zapewniając zdrowsze powietrze.
Zdjęcie: philips.pl
Urządzenia te nie należą do najtańszych, jednak jeśli wierzyć zapewnieniom marki Philips, mogą one znacząco wpłynąć na zdrowie i samopoczucie nasze i naszych pociech.
Oczyszczacz powietrza AC3256, możemy znaleźć za cenę rekomendowaną około 2019 złotych. Model AC4012 został wyceniony na 1359 złotych, a wersja Combi 2w1, AC4080, na 1 699 złotych. Wszystkie urządzenia są już dostępne w sprzedaży.
Źródło: philips.pl