Menu
Zamknij

Assassins Creed - Revelations + WYGRAJ wycieczkę na Wyspy Kanaryjskie + natychmiastowa wysyłka

Gry na Xbox 360

Opis

kolekcja Assassin's Creed to z całą pewnością jedna z najpopularniejszych marek w portfolio koncernu Ubisoft. Mając na uwadze oczekiwania wielbicieli, wydawca powierzył deweloping Assassin's Creed: Revelations wewnętrznemu studiu w Montrealu, równocześnie gwarantując wsparcie ze strony zespołów Ubisoft Annecy, Massive, Quebec, Singapore i Bucharest. Twórcy gry postawili sobie za cel wzbogacić dotychczasowe znane miłośnikom cyklu komponenty o świeże funkcje i opcje rozgrywki, zachowując przy tym zgodność z wykreowanym wcześniej uniwersum. Akcja Assassin's Creed: Revelations rozgrywa się w XVI wieku, choć miejscami fabuła przenosi się także o cztery stulecia wcześniej. Główną postacią gry jest Ezio Auditore da Firenze, czyli bohater Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood. Wyrusza on w całkowitą niebezpieczeństw podróż śladami swego przodka i równocześnie mistrza – Altaira. Trop wiedzie go do Konstantynopola, serca imperium Ottomańskiego, gdzie rosnąca armia Templariuszy grozi destabilizacją regionu. Fabuła Assassin's Creed: Revelations obfituje w retrospekcje oraz wątki poboczne. Deweloperzy zadbali o oryginalność każdorazowej rozgrywki, implementując m.in. Mechanizm misji będących wynikiem przypadkowych zdarzeń albo zlecanych poprzez losowo napotkane postaci niezależne. Nowości w grze to m.in. Specjalny hak, umożliwiający pokonywanie odległości na zasadzie trawersu linowego (tzw. Zjazd tyrolski). Rozwiązanie to istotnie skraca czas niezbędny na przemieszczenie się do wybranej lokacji, jednak obarczone jest pewnym ograniczeniami. Klasycznie już wcielając się w asasynów gracze posiadają dostęp do szeregu zabójczych broni. Ciekawostkę stanowi system konstruowania bomb. Łącząc rozmaitego rodzaju elementy przygotować można 300 najróżniejszego rodzaju ładunków przydanych w trakcie wykonywania zadań. Twórcy gry zdecydowali się także rozbudować takie części rozgrywki jak chociażby funkcja „eagle eye", którą przemianowano na „eagle sense". Pozwala ona głównemu bohaterowi przewidzieć kierunek, w jakim porusza się wyszczególniony przeciwnik albo postać niezależna. Zmianie uległ dodatkowo system poszerzania strefy wpływów w mieście. Znane z poprzedniej części Wieże Borgiów zastąpione pozostały przez Kryjówki Templariuszy. Sposób ich zdobywania wygląda niemal identycznie, ale tym razem potrzebna jest także obrona raz przejętych posiadłości. W celu odparcia ataku należy zaliczyć rozbudowaną mini-grę, przypominającą pod względem mechaniki tytuły z gatunku tower defense. Bezpieczeństwo tego rodzaju kryjówek zależy jednak od rozgłosu, im baczniejszą uwagę wzbudzają poczynania zabójców, tym obszerniejsze prawdopodobieństwo ataku Templariuszy. W kontraście do wcześniejszych odsłon kolekcji, w Assassin's Creed: Revelations obszerniejszy nacisk położono na aspekty zabawy wymagające umiejętności przewidywania i logicznego myślenia. Przykładem tego jest chociażby tryb „Black Room". Dzięki niemu korzystający z Animusa, Desmond może uzyskać dostęp do wspomnień swoich przodków. Te przedstawione są w formie łamigłówek wymagających umiejętności manipulowania przestrzenią. Gra korzysta ze sprawdzonego silnika graficznego Anvil. Został on jednak wzbogacony o technologię animowania mimiki postaci „Mocam", łączącą tradycyjną animację z motion-capture. Poza możliwością zabawy solowej, twórcy Assassin;s Creed: Revelations zadbali o rozbudowany tryb multiplayer. Rozgrywka wieloosobowa solidnie związana jest z wątkami fabularnymi gry, a gracze posiadają możliwość m.in. Tworzenia własnych awatarów i zakładania gildii.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.