(zwiększenie +3 stanowiska dla programu Gestor nexo pro) Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając obszerniejszą sprawność i produktywność. Gestor nexo PRO pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa ponadto w obszarze we wnętrzufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w realizowaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe). Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności charakterystycznego systemu posiada sporo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest nietrudne dostosowanie programu do niepowtarzalnych potrzeb firmy (tworzenie powiększeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.). Gestor nexoPRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO: o przechowywanie i przystępne wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem danych wyraźnych dla CRM; o ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; o definiowanie i używanie zbiorów klientów (zestawów klientów); o wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania, a także ich zbiorcze generowanie; o przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); o obsługa wielu walut na ofertach; o planowanie i używanie promocji; o planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) jednocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; o przypomnienia o zaplanowanych działaniach, a także rejestrowanie czasu wykonania działań; o planowanie i realizowanie akcji samoczynnych w działaniach; o możliwość zamiany danych między uczestnikami przez komentarze w działaniach i procesach ofertowych; o ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych); o wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; o proste zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; o tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów; o narzędzia upraszczające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; o system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; o biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf); o oznaczanie obiektów flagami; o możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; o możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. dopełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO: o Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań; o oferty wielowariantowe; o tzw. Punkty powiększania – możliwość powiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne); o progresywne pola własne wraz ze słownikami własnymi (konsumenci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment); o wydruki własne; o raporty własne; o flagi własne definiowane dla potężnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży); o przeznaczone widoki w modułach; o definiowanie własnych ról użytkowników; o definiowanie oddziałów; o definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu; o obsługa zamienników asortymentu; o biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów). kryteria systemowe komputer z procesorem Core2Duo; 4GB pamięci operacyjnej RAM; system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 albo nowszy); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search. Realizacja zamówień na wszystkie rozszerzenia nexo i nexo PRO tylko w dni robocze.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.