Menu
Zamknij

Gestor nexo PRO rozszerzenie na następne 3 stanowiska

Dodatkowe gwarancje do notebooków

Opis

(zwiększenie +3 stanowiska dla programu Gestor nexo pro)
Gestor nexo PRO
to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami, a także zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnorodnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając obszerniejszą sprawność i produktywność.
Gestor nexo PRO pozwala na m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, demonstrujenie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa ponadto w obszarze we wnętrzufirmowym, organizując i upraszczając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w realizowaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. Pojazdy służbowe).
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności charakterystycznego systemu posiada sporo dodatkowych rozwiązań, dzięki którym osiągalne jest nietrudne dostosowanie programu do niepowtarzalnych potrzeb firmy (tworzenie powiększeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).
Gestor nexoPRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co pozwala na m.in. Korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji nietrudne przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
o przechowywanie i przystępne wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem danych wyraźnych dla CRM;
o ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
o definiowanie i używanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
o wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania, a także ich zbiorcze generowanie;
o przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
o obsługa wielu walut na ofertach;
o planowanie i używanie promocji;
o planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) jednocześnie dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
o przypomnienia o zaplanowanych działaniach, a także rejestrowanie czasu wykonania działań;
o planowanie i realizowanie akcji samoczynnych w działaniach;
o możliwość zamiany danych między uczestnikami przez komentarze w działaniach i procesach ofertowych;
o ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. Samochodów służbowych);
o wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
o proste zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zastosowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
o tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z wykorzystaniem autotekstów;
o narzędzia upraszczające obsługę e-maili – m.in. Sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
o system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
o biblioteka dokumentów umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie pdf);
o oznaczanie obiektów flagami;
o możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
o możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
dopełniające rozwiązania przystępne w wersji PRO:
o Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;
o oferty wielowariantowe;
o tzw. Punkty powiększania – możliwość powiększania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. Własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
o progresywne pola własne wraz ze słownikami własnymi (konsumenci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
o wydruki własne;
o raporty własne;
o flagi własne definiowane dla potężnych obszarów biznesowych (np. Dokumentów sprzedaży);
o przeznaczone widoki w modułach;
o definiowanie własnych ról użytkowników;
o definiowanie oddziałów;
o definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
o obsługa zamienników asortymentu;
o biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).
kryteria systemowe
komputer z procesorem Core2Duo;
4GB pamięci operacyjnej RAM;
system operacyjny Windows XP SP3 lub nowszy (zalecany Windows 7 albo nowszy);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 (lub wersja wyższa) z zainstalowanym komponentem Full-Text Search.
Realizacja zamówień na wszystkie rozszerzenia nexo i nexo PRO tylko w dni robocze.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.