BIM Collaborate Pro CLOUD
Chcesz negocjować cenę? Skontaktuj się z nami!
wariant licencji: single user
typ licencji: Subskrypcja - Wynajem czasowy licencji oprogramowania Autodesk
przesyłka - ELD (Electronic License Delivery) - oprogramowanie dostarczane elektronicznie, przystępne za pośrednictwem Autodesk Account. Nie ma pudełka ani nośnika.
Czas wykorzystywania licencji: 36 miesięcy
BIM Collaborate Pro CLOUD
Najwyższy poziom współpracy projektowej. Podmiana danych, koordynacja i praca współbieżna we wnętrzu chmury.
BIM Collaborate PRO to narzędzie które działając równocześnie na platformie BIM 369 jak i Autodesk Construction Cloud łączy w sobie wszystkie możliwości Autodes Docs oraz Bim Collaborate poszerzając je o funkcjonalności dotyczące pracy współbieżnej zawarte dawniej w produkcie BIM 360 Design.
- Pełna kontrola dokumentów: elastyczna struktura folderów połączona z rozbudowanymi narzędziami kontroli dostępu dają pewność, iż każdy plik i każda informacja będą przystępne dla trafnych osób.
- Obsługa wizualizacji 2D i 3D: szybkie i proste wyświetlanie równocześnie dwuwymiarowych arkuszy jak i modeli 3D. Możliwość przycinania widoku, wirtualnego spaceru czy izolowania bądź wygaszania poszczególnych komponentów zapewnią użytkownikom nieskomplikowany dostęp do niezbędnych informacji.
- Wersjonowanie plików: każde zapisanie pliku na platformie tworzy jego kolejną wersję, uwzględniającą czas jej utworzenia, a także osobę, która to zrobiła. Wersje można między sobą z łatwością porównywać używając wyraźnego oznaczenia dodanych, usuniętych i zmienionych komponentów.
- System zatwierdzania dokumentów: automatycznie procesu rewizji kieruje pliki i dokumenty wprost do osób odpowiedzialnych za ich sprawdzenie i zatwierdzenie przed publikacją i udostępnieniem.
- zestaw narzędzi pokaźników: komunikacja i współpraca między zespołami ułatwiona dzięki najróżniejszy narzędziom znaczników do wykorzystania jednocześnie na arkuszach jak i na zablokowanych widokach 3D.
- Integracja z innymi produktami Autodesk: proste połączenie z produktami takimi jak Revit, Civil 3D czy Plant 3D pokaźnie ułatwia proces projektowania i minimalizuje ryzyko dublowania.
- Uporządkowany system śledzenia błędów: scentralizowane nadzorowanie błędów i zdarzeń [issue] pozwala na rozszerzenie odpowiedzialności poszczególnych członków projektu za przypisane im zadania. Wszystkie takie rekordy dostępne na jednej wspólnej liście wraz z ich aktualnym statusem.
- Desktop Conector: narzędzie dzięki któremu z poziomu pulpitu można z łatwością otwierać, zapisywać, przenosić, i zmieniać nazwy plików.
- Tworzenie i śledzenie przekazów: proste tworzenie i udostępnianie przekazów zespołom projektowym z możliwością prześledzenia pełnej historii testów.
- Tworzenie międzybranżowych modeli koordynacyjnych: możliwość zobaczenia całości projektu albo połączenia wybranych branży zezwala na pełniejszą ocenę postępu prac
- samoczynne wykrywanie kolizji: potencjalne kolizje pomiędzy branżami wykrywane są już na wczesnym etapie projektu pozwalając na duże oszczędności
- Tworzenie błędów [Issue] bezpośrednio z wykrytych kolizji: przystępny i intuicyjny system zarządzania rozwiązywaniem kolizji, kierujący je wprost do osób odpowiedzialnych
- Pracę współbieżną w chmurze: każdy zespołów, przy pomocy usługi Revit Cloud Worksharing, a także oprogramowania Collaboration for Civil 3D i Collaboration for Plant 3D, może pracować jednocześnie na pliku umieszczonym w chmurze. Z dowolnego miejsca z przystępnym internetem wprowadzać zmiany do modelu w czasie rzeczywistym
- Uporządkowany system wymiany pomiędzy zespołami: każdy zespół tworzy paczki, które chce udostępnić do pracy innym branżom
- Tworzenie jasnej linii czasowej: kolejne publikowane wersje modelu i udostępniane dla innych zespołów paczki mają znaczniki czasowe zezwalające śledzić postęp prac.