Sfera dla Subiekta nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz)innowacyjne pola własne do obiektów systemuDefiniowanie własnych raportów i wydrukówBrak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnychRole użytkowników usprawniające optymalne nadawanie uprawnieńProfilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałówDefiniowanie widoków dla użytkownikówMożliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróznionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego jednostkowych symboli, jak i terminy dostawy)Obsługa zamienników - prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić przy pomocy specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioruKosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem tworzyw potrzebnych do ich realizacjiPrecyzja ceny do 6 miejsc po przecinkuMożliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo)Obsługa oddziałów marki (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego)Sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowychParametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważnościAutomatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynuMożliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniachWydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności)Korekta kosztu dostawMożliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentemWidok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia"Widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu" oraz „Asortyment na zleceniach" do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawcówMinimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klientaKontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówieńKompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówieniaRozszerzone możliwości płatności odroczonych - rozbicie na ratyMożliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na sporo kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich)Rozliczenia wielowalutowe (np.
EUR - USD)Kompensaty wielowalutoweSesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w chwili zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie)Sesje rozliczeniowe - narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniamiRaport „Dostawy przeterminowane" pokazujący asortyment po dacie ważności