- Doraźne wsparcie dla klientów i pracowników
- Spersonalizowane brandowanie dla aplikacji wsparcia
- Zintegrowane zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi i integracje do głównych systemów wsparcia klientów
- Pozostawianie karteczek ekranowych na oddalonych komputerach
- Integracje do zarządzania urządzeniami przenośnymi i innych aplikacji
- Stały dostęp do nienadzorowanych urządzeń
- videokonferencje i współpraca dzięki TeamViewer Meeting
- Wyświetlanie czarnego ekranu w celu zachowania prywatności dostępu zdalnego
- Bezpieczne i elastyczne udostępnianie plików
- Zdalne drukowanie z systemów Windows i macOS
- Udostępnianie ekranu na iPhone’ach i iPadach
- Bezpieczne przesyłanie plików i zarządzanie transferami w aplikacji Files w systemie iOS
- Połączenia urządzeń przenośnych z urządzeniami mobilnymi
- przeglądanie systemowych ustawień diagnostycznych w aplikacji TeamViewer dla komputera osobistego
- Prowadzenie rozmów przy użyciu czatów tekstowych, robienie zrzutów ekranu albo sterowanie procesami na wspieranych urządzeniach
Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo zintegrowane z TeamViewer TeamViewer jest zabezpieczony za pomocą pełnego, 256-bitowego szyfrowania AES, dwuskładnikowego uwierzytelniania i innych branżowych zabezpieczeń. Program ma dokumenty SOC2, HIPAA/HITECH, ISO/IEC 27001, a także ISO 9001:2015, a ponadto zapewnia zgodność z postanowieniami RODO.
Wsparcie wielu platform
Najszerszy zakres obsługiwanych urządzeń i platform Oprogramowanie TeamViewer, z zakresem obsługiwanych maszyn obejmującym 127 producentów maszyn mobilnych, systemów operacyjnych i urządzeń IoT, bezapelacyjnie deklasuje konkurencję.
najkorzystniejsza wydajność
najlepsza w swojej klasie poręczność, jakość obrazu i szybkość transferu plików w sytuacji TeamViewer skorzystano z usług Qualitest – wiodącej w skali światowej, niezależnej producenta zajmującej się zapewnianiem jakości – w celu określenia efektywności technologicznej programu i porównania jej z rozwiązaniami konkurencji. Sprawdź olśniewające wyniki!