Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy - Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami? W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a na stacji kolejowej czeka na Ciebie pociąg który musi zostać właściwie załadowany. Buldożer znalazł kufer ze skarbami, zamknięty na zamek szyfrowy - czy potrafisz odgadnąć kod? Te i mnóstwo innych zadań czeka na Ciebie w świecie Mądrej Głowy. Bez dwóch zdań będziesz się poprawnie bawił! W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo niebanalnych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Niebanalne i wciągające zadania, a także nielimitowana liczba prób pozwalają do woli bawić się w barwnym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji doskonałej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności. Mądra Głowa to linia 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność produktywnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły perfekcyjną zabawę i pełny rozwój koniecznych zdolności. Wynikiem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności posiadają wszechstronne zastosowanie i są potrzebne w rozwoju dzieci. - 15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK - ROZWÓJ ZDOLNOŚCI SZKOLNYCH - sprawnOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Parada na rzece: Wszystkie łodzie na rzece są udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwał jednak jedną z bander. Niezwykle dobrze, że są uzupełniające chorągiewki! Odgadnij, w jakiej kolejności bandery zostały powieszone, i wybierz najlepiej pasującą z dodatkowych. Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, bystrość umysłu. Podnosi iloraz inteligencji. Przeprawa: pomóż przewieźć łodzią misia, miód i ul poprzez rzekę. Nie zapominaj jednak: miś kocha miód i zostawienie go na brzegu sam na sam z miodem jest niebezpieczne dla miodu. Na dodatek pszczoły nie za wyjątkowo przepadają za misiem, dlatego też pozostawienie ich na brzegu z misiem jest nad wyraz niebezpieczne dla niedźwiadka. Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Lot motyla: teraz lekcja matematyki odbędzie się na słonecznej, pełnej kwiatów łące. Policz, ile znajduje się tutaj motyli, i znajdź na łące kwiatek o takiej samej liczbie płatków. Nie musisz się spieszyć - motyle są cierpliwe i poczekają, aż skończysz. Gra ćwiczy produktywność liczenia oraz spostrzegawczość. Muzyczny duet: teraz w wiosce ma być generalna próba do koncertu muzyki ludowej. W każdym przedstawieniu weźmie udział duet z dwoma instrumentami. Wybierz te instrumenty, z tych które widzisz na scenie. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie dźwięków. niespodziane znalezisko: buldożer znalazł skarb: stary kufer z szyfrowym zamkiem. Na wierzchu kufra znajduje się zagadkowy wzór ze stokrotek. Niedaleko znaleziska archeolodzy odkryli stary zwój ze wskazówkami. Twoje zadanie polega na otwarciu kufra ze skarbami! Pomyśl, czy jesteś w stanie to zrobić? Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, analizy i rozwiązywania trudniejszych problemów. Wieże Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyła się cała sterta kół blokująca przejazd. Przenieś koła na kanał ale pamiętaj: muszą na koniec leżeć w jednym stosie i nie można ustawiać większych kół na mniejszych. Gra uczy logicznego myślenia, przewidywania kolejnych posunięć. Rozwija iloraz inteligencji. Łamigłówki pochodzą z programów minimalna Akademia Klasy 2 i 3 i Mądra Głowa Junior.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.